Powered By Blogger

Tuesday, March 2, 2010

kenangan d dahimah....

ni gmbr time xtvt riadh petg....ble dh tension blaja dr pg smpai ptg,,,so ptg tu men laa puas2....
syok gle ble dpt men kt pntai....hilang sgala tnsion kt kpala....
gmbr ni trikh 3mei....k.bie ckp besday die...besday muiz jge....
pg tu,,,sblum g kem,,,aku dpt berey plkn.....=p

ni laa yg d ktekn gandingn ideal....aku n chod....mcm ribena n lemon bak kte aja.....
kita brdua....srasi brsama......=)

ni laa blik kami...blik aku no19 klu xsilp....
aku sbilik ngn anis,afaf n nene....
syok tol aku ngn nene knekn afaf...hehe....
nene kn sanseng skolh...spe xtkot ngn die...hehe....
ni haaa....snonoh tol kdudukn....ni dlm dwn die....kt dwn ni laa kitorg blaja....
ni time kne bentang kt dpn....kitorg dh siap buat....
cbe tgu nk bntg je...
msing2 sume xnk bentg...sume tkot....
last2,,aku pny nsib bek ade sue yg skerela nk bntg...tq sue...hehe....



No comments:

Post a Comment