Powered By Blogger

Thursday, April 8, 2010

hari ini dlm sejarah......

ehem....ehem....
sbnarnye,,,,hari ini dlm sjrh tu bkn lah brtarikh ari ni pon.....
skdar tjuknye shaja.....wlaupon 'hari ini' yg d mksudkn itu dh berlalu......
sbnarnye,,,,bg aku tiap2 ari aku rsekn ari ini dlm sejarah....sebab,,,ari2 aku melalui bnde yg berbeza.....
walaupon kursekn ade yg sme,,,,nmun terselit jgk secalit kelainan itu....huhu
tp,,,,,'hari ini' yg aku mksudkn tu,,,aku rse cm berbeze2 ngn ari len......
sbb dlm 1 ari tu,,,aku dpt rase plbagai prasaan......
sayu,,,rindu,,,,hepi,,,,marah,,,,benci,,,takot,,,,suke,,,,boring,,,,penat,,,letih,,,,suke,,,,bahagia,,,,
menyampah,,,,sakit ati,,,,geram,,,,syg,,,,malu,,,,segan,,,,silu,,,,sedih,,,,
prasaan berbelah bhagi,,,,n prasaan xtaw pape pon ade....
kesimpulannye,,,,mmg beribu prasaan yg aku rse ari tu.....
prasaan tu dtg silih berganti.....
klu aku nk cite sati per satu prasaan tu smpai mgu dpn pon xabes rsenye...huhu
papepon,,,,sgale prasaan positif tu adlh anugerah Allah tuk aku,,,n prasaan negatif yg hadir tu adlah berpunci dr kalemahan n kecuaian diri aku sndiri brgkali.....
smoga hari sperti ini xkn berulang n mnjadi hari sjarah dlm idop aku.....

No comments:

Post a Comment