Powered By Blogger

Friday, May 14, 2010

crew meeting.......

ni wktu crew meeting.....antara xtvt yg aku rsekn syok n dpt release tnsion crew mcd.......

inilah barisan manager2 ku yg besttttt............

ni hamper yg group aku dpt.....papepon,,,,tahniah italy!!!!!!!!

ni laaaa abg besaaaa......mnger yg pling besttttttttttt.....
die tgh mnyampaikn hadiah tuk group aku...

ni abg zez.......yg mnjadi mentor aku d wktu aku kje mlm.....
tq abg zez sbb ajr aku wt cI....hahaha

ni syamsul hadi yg konon buat2 buzy.....
3 org yg cun.....yg blah kiri tu azura,,,tgh adila,,,,tepi tu,,,putri...
manager tgh posing,,,,relax2.....

ni laaaa group aku.....go italy......

ni time clebrate besday sape2 yg besday die sblum crew meeting tu...
inilah kami.....sya,,,putut,,,,aku,,,n fara.....


hepi besday.......

cmeraman konon2 buzy sgt laaa tu...hahaha

aku n k.cikun....yg akn brpindh ke mcd ulu klang....=(
aku n k.aien yg bestttt......

k.leha,,,,aku n kain....cm sbaye je kami kn.....heh


peace...........
sya n didi.....
aku n kakak @ bend bkn nme sbnr...hehe.....
thank byk2 kakak sbb byk tlg sy slame ni......
aku yg kurg mood mlm tu....tp ok.....kn sya???haha
kami radha wlupon lmbt mnyertai meeting....
xpe laaa sya,,,,,,crew of the year nnt...hahahaha
k.siah.......thank sbb jd mentor sy....syg k.siah.....
k.manok......thank byk2 tlg sy....

No comments:

Post a Comment