Powered By Blogger

Tuesday, November 29, 2011

orentasi terakhir barangkali...

mahasiswa!!!
xcaye pulak...dh tua aku rupenye...=P
 bile melangkah masuk ke usm,,,terdetik kt ati aku,,,,
"betulke pilihan yg aku buat ni???mungkin...=(
" nk menitik air mate pon ade....
yelaaaa,,,dulu time aku 8thun,,,dtg usm,,,round2 dlm usm...
"adk nk masuk usm"
hanya satu ungkapan yg mungkin omong kosong....
 namun,,,hari ni,,,its become a reality...
xsangka pulak ayt aku tu jd realiti harini....
dan,,,,bermula lah kehidupan aku d sini bergelar warga apex utk 4 tahun(insyaAllah...)...
semoga segalanya dipermudahkn oleh ALLAH SWT
dan aku mampu menjadi yg terbaik d sini disamping mnjadi insan berguna d masa akn dtg...
serta memperbaiki segala kekurangnku selama ini,,,,
demi memajukan diri sendiri utk kebahagiaan keluarga...=)

impian jadi realiti
firstly,,,,bacaan ikrar dan perasmian majlis sambutan mahasiswa baru.....



next.....adalah....larian raya merdeka....sape lg yg excited pgg spanduk kalau bukan aku...=P











dinner majlis penutup

dh mcm jamuan raye
asma siddiqa



                    pastu majlis penghargaan abg2 n kakak2 ppsl(program pembimbing siswa lestari)....


ni malam second last... abg2 n kakak2 ppsl kami nyanyi lagu kt kami....sedey2...='(
go gemilang
sedih2



thanks byk2 kt korg sume sbb byk membantu....
jasemu d kenang.....
pastu...ni tragedi yg aku btol2 xleh lupe....
trjadi pd mlm last orentasi kami....
pd mlm tu sume tension trmasuk aku...
sbb kne p kem kt tempat yg xbest..huhu then time berkumpul tu,,,ppsl plak mengamok2 sbb kononnye kami ni merumitkn keadaan...
tulis borg simple pon lembab...
shebby(ppsl paling top) plak duk mengamok kononnye ade yg mengumpat die....
yg paling2 syok nye,,,aku yg kene!!!!

"korg ingt aku xtaw ke antara korg ni ade yg ngumpat aku????
korg jgn ingt ape yg korg buat aku xtaw...aku ramai spy laa...aku taw sape yg ngumpat aku,,,yg mngata aku kt blakang....

AZNIDA ABDUL RAZAK!!!!!dtg depan!!!!"

 tuuuuuuuuuuuuuu diaaaaaa!!!!!! wa kena bebbbb!!!!!!!!!!

"dah,,,,ko xpyh nk buat muke kesian,,,dtg depan!!!!xpayah nk tnjuk baik,,,aku taw ape yg ko buat!!!ko ingt aku xtaw ko ngumpat aku????"

pergggghhhhh,,,,,pedas ayt tu....menyirap aku....habis aku mlm tu....=(
then beberape org lg membe aku yg turut kne panggil....
"siap laaa korg mlm ni!!!!
aku wt baek ngn korg,,,,camni korg balas kt aku kan!!!"
 lebih kurg cmtu laaa ayt die.... ble dh siap membebel ape sume....
then tiba2....
lampu padam....
ade laaa sorg akak masuk bwk kek nyanyi lagu

HEPI BESDAY..........

HUAHUAHUAHUA....aku terkono!!!!
aku pon tanpa segan silu duk menangis kt situ....
 xgune pnye shebby kenekn aku...haha....gabra sume tgk aku nanges...hahaha... anyway,,,,
thanks to alls yg menjayakn lakonan ni...especially SHEBBY,,,
sory ngumpat sket,,i lap u!!!haha...
sungguh menjadi lakonan kau tu.....
KELASSSSS KAU JAHHH!!!!!
 dan bermula saat itu,,,satu hostel kenal aku,,,siap dpt nama gelaran 'cuak' lagi...huhu
then lps tu,,,kami yg besday2 ni turun bilik gerakan d jamu dgn mcm2 makanan....
mekaseh akak2 n abg2 sume.... xkan ku lupe sampai bile2.... =)

ni laa kek tu
kami terkono


orentasi syokkk,,,,nak lagi....nak lagi...haha.... byk sgt bnde nk cite sbnrnye,,,,tp sikit2 sudaaaaa.....

No comments:

Post a Comment