Powered By Blogger

Wednesday, February 24, 2010

meniti hari...

byk sgt klau nk cite kish zman kcik2 dlu....
byk sgt2....tp,,,xsume yg aku ingt.....
so,,,,d pendekkn cite laa ye......
xpe,,,len kli klau rndu zman dlu2 kte flashbck lg k....don't worry....=p
pas abes tadika,aku pon mneruskn pendidikn d sek.keb.pulau serai.....
skolh kt situ smpai drjh 5....then,pas ayh mninggl,aku kmbali ke tnh lot n mnymbung pndidiknku d sek.keb bandar dungun....
duk situ dkt2 2 thun,,,,upsr pon kt situ....
n than,,,pas tu aku pon mlgkh ke form1....
1jan2005 aku memulakn khidupnku d sek.men.keb.agama kuala abang.....
kt sini laa tmpt yg pling byk mningglkn kngn dlm idop aku...
kt sni aku mula mngenal khidupn,,,aku mnjadi lbh dewasa,,,n kt sini jgk laa aku bljar mnjadi seorg mnusia yg brguna....

No comments:

Post a Comment