Powered By Blogger

Wednesday, February 24, 2010

s.a.h.a.b.a.t.

ble dh duduk asrama,,,of course laa jauh dr family....
so,24 jam laa kne hdup dgn kwn2....
dr bgn tido,smpai laa nk tido blk,,,mngadap mke kwn....
baek bruk kwn tu,,,trpksa laa trima...
dh nk kne idop ngn die....
tp sbnrnya,idop dgn kwn ni mncabar....sbb stiap kwn tu mmpunyai prgai yg brbeza2...
so,,,kt sni laa kte dpt mngenal ragam mnusia n cuba utk mmahami khidupn utk mghadapi plbgai jnis mnusia....
aku ltk gmbr ni sbb aku rse ni laa detik prshabtn yg pling mnis buat aku...
mke2 ni laa yg aku bleh anggp sbgai shbat....
yg sush sng brsme...
nk suh aku knlkn ke spe tu???
ok laa...yg pling ats,bju ijau tdung ptih tu laa aku...
tgk bju pon dh knl kn...(tu laa bju fav aku...)hehe...
then yg ats pkai tdung ptih tu laa bespren aku sjk form1...
mne dia nurul nafilah bt kamarudin...(e)
yg bju ijau tdung ijau lawa2 tu syarafina che suhaimin,known as apek...
yg tdung itm bju itam(mjur gigi ptih)tu,nadzirah abu razim mne die...pgl je yar...haha...
yg ptih2 cam mek cino tu,natrah adila abdullah...kitorg pgil chenat...
lastly yg ayu2 tu faridatul amierah azmi....
klau nk cite psl diorg ni mmg byk gle....
tp xpe,,,lenkli ade mse aku wt selingn psl diorg k....
yg pasti,diorg ni laa yg byk tlg aku....
thanks ye korg sbb jd shbt aku....
smoga prshabtn kte smpai ble2....amin....

No comments:

Post a Comment